Är det någon medeltidsintresserad i Falun?

Här presenteras grupper och personer verksamma på forumet.

Är det någon medeltidsintresserad i Falun?

Inläggav Anders Lindkvist » 15 september 2004, 16:25

Hej
jag är nyinflyttad och jag undrar om någon är reenactment/levande historia/fäktning-intresserad? Det verkar vara ont om det här i Falun.

Maila mig om du bor i Falun och dess omnejd!

/Anders
Anders Lindkvist
 
Inlägg: 1067
Blev medlem: 13 september 2004, 10:00
Ort: Sweden

Inläggav faehrengaust » 16 september 2004, 07:09

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Anders Lindkvist</i>

Hej
jag är nyinflyttad och jag undrar om någon är reenactment/levande historia/fäktning-intresserad? Det verkar vara ont om det här i Falun.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

ARMA finns i Falun. Du hittar mailadress till kontaktpersonen Hans på hemsidan www.arma.se.
faehrengaust
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 7 juli 2004, 11:51
Ort: Sweden

Inläggav Anders Lindkvist » 16 september 2004, 12:37

Japp, ARMA finns i Falun och jag har redan varit i kontakt med Hans. De är bara inte så aktiva här, vilket är synd. Det är liksom två personer som båda är tränare....jag har dock kört lite med dem.

Det finns medeltidsförening i Leksand, men ingen i Falun (surt).
Anders Lindkvist
 
Inlägg: 1067
Blev medlem: 13 september 2004, 10:00
Ort: Sweden

Inläggav Meginthor » 15 januari 2006, 18:38

Jag surar också över detta. Undrar hur stort inntreset skulle vara för åtminstonde en Nordrike eller SCAförening. Jusst nu är väl det närmaste Falun Dåföreningen men annars så är det ont. Synd värre.
Meginthor
 
Inlägg: 17
Blev medlem: 27 december 2005, 01:54
Ort: Sweden

Inläggav Anders Lindkvist » 16 januari 2006, 11:26

No worries, jag har flyttat till Jönköping nu. Har som sagt egen förening nu, Drothemshirden. Nu är vi runt 10 i runt jönköping...
Anders Lindkvist
 
Inlägg: 1067
Blev medlem: 13 september 2004, 10:00
Ort: Sweden


Återgå till Grupper och personer



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net
cron