lite om Flin

Här presenteras grupper och personer verksamma på forumet.

lite om Flin

Inläggav Flin » 6 mars 2006, 13:16

Hej alla!

Jag heter Carro, kallas Flin.
Min bana inom medeltid började när jag var 8 år. Allt är min mors fel. Ända sedan dess har jag varit med och arrangerat Skänninge medeltidsmarknad. Och har även varit inblandad i en hel del andra marknader runt i framför allt östergötland.
Under åren har jag besökt ett antal marknader. Först åkte jag bara för nöjes skull men upptäckte ganska snart att det vara ett dyrt intresse. Jag började jobba på marknader och har gjort det de senaste tre åren. Nu är jag inne på mitt tredje år på AUG. Som driver Glada Galten som finns med på ett 20 tal medeltidsevents om året.

Det händer även att jag är underhålling på en del historiska events. Då gör jag mycket jonglering och en del eld(trots att det inte är jätte medeltida)

Jag tycker att det är väldigt roligt med medeltida hantverk. Vill heltiden lära mig nya saker. Det textila intresserar mig mest. Har ett antal medeltida dräkter, har haft väldigt långa o tråkiga sommarlov :P

Är med i en förening som heter Caput Gothiae. Vi är inte så aktiva utan vi existerar mäst av praktiska skäl. Brukar hänga med andra föreningar istället. Alltid kul att träffa folk med samma eller liknande intresse

/carro
Flin
 
Inlägg: 17
Blev medlem: 20 december 2004, 11:56
Ort: Sweden

Återgå till Grupper och personer



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net
cron