nordmark/holmrike

Här presenteras grupper och personer verksamma på forumet.

nordmark/holmrike

Inläggav JohanL » 26 juni 2006, 15:25

<b>Hej!</b>

Är det någon här som varit eller är med i Nordmarks stockholmsförening, Holmrike? Jag undrar hur föreningen är och hur man kommer in i det hela. Har försökt att maila till föreningens drots men får inget svar.
Jag är främst intresserad av 900-1200-tal men 600-1600-tal (som Nordmark kör) känns som om det skulle kunna bli väldigt utslätat och för brokigt eller har jag fel...?

/Johan
JohanL
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 30 augusti 2005, 10:21
Ort: Sweden

Inläggav Sternschild » 27 juni 2006, 12:20

Ovanligt att inte Linus svarar på mail kvickt. Prova att gå ner till den lilla röda stugan i Fredhällsparken vid 19 på måndagar eller torsdagar då brukar folk vara där.
Sternschild
 
Inlägg: 236
Blev medlem: 6 februari 2003, 22:13
Ort: Sweden

Inläggav Steeltoe » 3 juli 2006, 17:40

Här är kontaktinformationen till Holmrike. Ring och fråga vad som sker i sommar.
Eirik Hjörleifsson
(Linus Gemvik)
Wennerbergsgatan 7
112 58 Stockholm
Telefon: 08-65 690 78
Epost: seneschal@holmrike.nordmark.org
http://holmrike.nordmark.org

Jag tycker själv inte att det blir för utslätat. Men antingen så gillar man SCAs lek eller så gör man det inte. Så det enda rådet jag kan ge dig är ju att testa på det. Gillar du inte det gänget så har du ju förhoppningsvis fått tummarna ur och gjort dig en dräkt, förlåt försök till en dräkt. ;)
Steeltoe
 
Inlägg: 28
Blev medlem: 21 oktober 2005, 19:05
Ort:


Återgå till Grupper och personer



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net