Blanka

Här presenteras grupper och personer verksamma på forumet.

Blanka

Inläggav Blanka » 9 januari 2004, 16:25

Alldeles färsk här och alltså mitt första inlägg. Såg att andra presenterat sig och då passar jag på att göra det också. Jag heter Britt-Inger Granberg, bor i Umeå och har nåt år kvar till 50. I december 2002 ramlade jag ner i källaren hos Uma och blev sen kvar där (i föreningen, inte källaren [:p]). Har nog inte bestämt mig riktigt när min persona hör hemma, kanske kring 1200-talet.

En stor del av min fritid ägnas åt aktiviteter som t ex medeltida dans, sy kläder (får snart inte plats med vanliga kläder i garderoben) och pröva på hantverk. Så mycket intressant att hålla på med och så lite tid. Man måste ju jobba också och det gör jag på ett bibliotek. Älskar att läsa så det är en perfekt arbetsplats där man kan göra många fynd. Skulle nog sitta mer vid datorn och spela spel om inte min son lånat den, fast då hade jag nog inte hunnit sy så särskilt mycket.

Såg att nån skrivit om sin bästa semester. Min bästa semester var i somras. En vecka i Frankrike och sen medeltidsveckan på Gotland. Kan det bli bättre? Hoppas semestern i år blir lika bra.
Blanka
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 9 januari 2004, 15:55
Ort: Sweden

Återgå till Grupper och personer



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net
cron