Vill du flytta från Visby till Göteborg?

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Vill du flytta från Visby till Göteborg?

Inläggav Edvin » 11 april 2007, 12:11

Kanske helt åt fanders fel forum men jag börjar bli desperat och kanske finns det någon som vill börja plugga i Göteborg.

Jag & tjejen vill byta lägenhet Göteborg - Visby. Jag ska få klart min magisterexamen i arkeologi på HGO är det tänkt så vi lämnar västkusten i förmån för öst. Om du eller någon du känner också är på väg så hör av dig!

Ps; Som ni ser uppe i högra hörnet på bilden kommer lägenheten med ett spjutställ i hallen. [:D]

Bild

Läs mer på http://www.bjornsbytare.se/show.pl?id=244534

(edit; lite länkfel...)
Edvin
 
Inlägg: 1391
Blev medlem: 8 januari 2004, 11:36
Ort: Sweden

Inläggav BrandLager » 12 april 2007, 07:33

Jag skulle <i>teoretiskt</i> sett kunna inkvartera er i vårt hus som en gång var en vägkrog från 1700-talet och som ligger 6 km ifrån ringmuren. ;)

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Ps; Som ni ser uppe i högra hörnet på bilden kommer lägenheten med ett spjutställ i hallen.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Lyx.
BrandLager
 
Inlägg: 76
Blev medlem: 30 november 2006, 18:57
Ort: Sweden


Återgå till Diverse skvaller



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net