The Armoures Workshop

Här diskuterar vi olika hantverkare och försäljare.

The Armoures Workshop

Inläggav Canis Lupus » 17 juni 2009, 21:31

Hej,

Någon som vet om Russel Thomas som driver The Armoures Workshop är seriös?
Gjorde en beställning på en dane yxa via mail i mitten av maj och satte in pengar på ett konto nummer som jag fick av honom, han sa att han genast skulle beställa hem material och börja med yxan. Mailade honom föra veckan och nu i måndags och skulle höra hur det gick, jag har inte fått något svar ännu.
Jag har handlat av Polacker och Ungrare via nätet och aldrig blivit lurad men nu börjar jag fundera om man har blivit blåst. [:(]
Canis Lupus
 
Inlägg: 80
Blev medlem: 10 september 2005, 14:25
Ort: Sweden

Inläggav Heinrich H » 18 juni 2009, 06:28

Om han inte hade material hemma så har det ju inte gått så lång tid än. Dock borde han ha svarat på dina mail. Han har inte updaterat sin hemsida på ungefär fyra år, vilket väl kan vara ett dåligt tecken [8D]
Heinrich H
 
Inlägg: 183
Blev medlem: 20 februari 2004, 10:12
Ort: Sweden

Inläggav Edvin » 18 juni 2009, 13:56

Russ Thomas är både en utmärkt rustningsmakare och vad jag har upplevt som en hedersknyffel så det har förmodligen bara blivit problem i kommunikationen. Jag vet inte vad han sa om beställningstiden men om du la odern i maj så är det inte så konstigt att det kan ta ett par månader till.

- Edvin (glad ägare av en RT-hjälm själv)
Edvin
 
Inlägg: 1391
Blev medlem: 8 januari 2004, 11:36
Ort: Sweden

Inläggav Johan S. Moen » 19 juni 2009, 10:34

Russel er træg til tider. Han er en flink smed, men han har leveranseproblemer. Den eneste løsningen er tålmodighet... Du får nok øksa di, men hvor lang tid det tar er en annen ting.

Johan Schubert Moen
Johan S. Moen
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 1 augusti 2006, 16:41
Ort: Norway


Återgå till Hantverkare och Försäljare



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net