)
MEN! Då vi ibland tränar i ridhus och på ridbanan i stallet där jag har min häst så vill jag inte använda nubb för att få fast råhuden. Dels då de kan lossna och falla ner på marken/underlaget och om det vill sig oturligt så kan någon häst trampa in nubben i hoven.
Så vad finns det för alternativ? hörde något om att man kan SY fast råhuden på skölden, men hur ska man då bära sig åt?
/Fågelblå
Om träden börjar dansa, låt dem dansa!Statistik: Postat av Fågelblå — 20 juli 2010, 10:10
]]>