Sida 1 av 1

Knivar....

InläggPostat: 22 mars 2010, 19:04
av willek

InläggPostat: 22 mars 2010, 19:08
av Edvin
Två riktigt hemska turistknivar skulle jag säga...

InläggPostat: 22 mars 2010, 19:43
av Martin Wallgren
Mmm ... Antingen är det troll här igen eller så ska tråden flyttas till säljes.

InläggPostat: 22 mars 2010, 19:52
av Vendel
Troll skall med järn fördrivas.

InläggPostat: 22 mars 2010, 20:10
av Martin Wallgren
hehehe

InläggPostat: 22 mars 2010, 20:31
av Mjödbjörn
såg väl inte ut att passa på detta forum överhuvudtaget, eller ?

InläggPostat: 22 mars 2010, 20:36
av Martin Wallgren
Njae det kan du ha rätt ... om inte nån stackare försöker sälja bort nått som man kan använda när man reenactar sälskapsresa med lunpargänget från 1976 eller nått!