DN.se E-Type vill göra Skå till vikingaby

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Inläggav Vesuvius » 23 januari 2006, 17:23

Förutom att artikeln i sig är rent röten, som vi skulle ha sagt här hemma, så tycker jag att det är underligt att E-type som är så mån om att vara autentisk inte kan skilja mellan "vikingastad" och "medeltidsstad". "Världens största medeltidsstad". Jag ser egentligen inget fel i det som E-type försöker göra, tror att han åker på lite extra däng därför att han numera har förpassats till B-kändisarnas skuggrike, men jag undrar vart detta kommer sluta? Enligt principen att man ska prisa dagen när den är slut så vill jag gärna se det hela innan jag säger varken bu eller bä. Sen kan jag hålla med Karin att världens mest autentiska vikingabåt är helt klart häftigare än världens största. Saken är att det inte ska så mycket till för att en vikingabåt ska vara imponerande... iallafall inte om man är lite, för att använda E-types egna ord, "vikingafetischist"... [:p]

/Rickard
Vesuvius

Föregående

Återgå till Diverse skvaller