Vikingamarknad i vintertider - oklarheter!

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Vikingamarknad i vintertider - oklarheter!

Inläggav Shadow » 12 januari 2007, 14:53

Eftersom jag nyss fått höra att det är ett flertal vikingaknallar som ställer sig frågande till vad jag tidigare skrivit ang. marknaden i Västerås och att de då hört av sig till andra personer än mig för att reda ut det hela!

Gör här ett nytt försök i att förklara hur det hela ligger till!

Jag blev tillfrågad att hjälpa till att söka hantverkare till vikingamarknaden som Anundvikingarna ska hålla i början av mars. Eftersom detta forum når ut till många så valde jag att skriva in det under evenemang.

Arrangören Anundvikingarna håller till i Västerås, liksom den andra föreningen, så därför skrev jag som jag gjorde för att <u>förtydliga</u> vem som står som arrangör.
Tydligen har detta ändå missförståtts och många tror att den andra föreningen o deras vänner inte är välkomna. Men så skrev jag inte!
Alla är lika välkomna, vilket jag också skrev! Man bör ju läsa hela tråden innan man kan uttala sig om nåt annat!

OM det fortfarande är oklarheter med detta så ber jag att ni som inte förstår hör av er till mig istället för att ringa andra!
Då kan missförstånd lösas direkt istället för en massa skitsnack!

Min mejl finns under min profil.

Shadow
Shadow

Återgå till Diverse skvaller