Jag köpte en E-båge classic 40 pound som jag bara hann prova ca 14 pilar innan jag råkade ut för en olycka.
Mera info finns här: http://www.e-bagen.nu/swedish/swedish.htm
Just nu ser det inte ut att bli något bågskytte på långa tider plus ekonomisk kris därför säljer jag av så mycket som det går.
Nypris 4400 kronor. Jag säljer min för 3800 kronor och då anser jag den vara så nära ny det bara går.
Tavel-SM utomhus 2005 1-2-3-4-5-7-8:e plats talar väl för vilken kvalité bågen har, men sen är det upp till dig, med denna båge kan du inte skylla på bågen om du inte skjuter pilarna i gult
frågor mail roan65@bredband.net