En linneklänning, använd under en sommar som teaterkostym, har sedan blivit hängade då den delen av mitt historiska intresse fick strykapå foten när jag träffade min make. storleken är mkt ungefärlig då klänningen är utställd från bysten, men runt storlek 40-48 kan jag tänka mig, beroende på hur lång och hur axelbred man är.
klänningen längst till höger talar vi om, fler bilder kan mailas.
klänning med överklänning
Sydd för bröllop och använd en gång,
underklänning:
ärmslut
överklänning (snöret kan man väl ha å mista...
Mantel
100% ull i yttertyget, fodret är urknäppbart, det är 100% bomull, använt pga att manteln användes mycket som filt etc och då ville jag skona ullen från marken när vi satt på den...
prickarna på bilden är från kameralinsen, inte på plagget
hårnät, virkat jättefint!
sitter EJ fast i kransen, kransen hör till klänningen, hårnätet är separat.
prissättning är jättesvårt, och jag hittar inga jämförbara objekt här på säljessidorna häller så jag vet inte vad jag ska ta? 500 för första klänningen, 1000 för både över och underklänning och 1000 för manteln?
Annars kan ni alltid prova med ett bud!
jag hänger inte alls här på foumet utan sänd ett mail till [url]panakeia@hotmail.com[/url]
om du är intresserad, eller om du har nån ide om ett annat forum som är bättre att lägga ut detta på...
Var inte rädd för att lägga ett lägre bud om det känns fel i prisättningen, jag är inte omöjlig...
MVH
/Sandra Eliasson