Hjälmar och ringbrynjor på Fotevikens marknad 2006

Här kan du annonsera om du vill sälja något.

Hjälmar och ringbrynjor på Fotevikens marknad 2006

Inläggav Mjödbjörn » 16 juni 2006, 08:17

Då är tältet rest i Foteviken. Jag kommer att vara på plats 28/6 till den 2/7 och sälja hjälmar och ringbrynjor från http://www.spqr.se/. Som ni förstår kommer jag inte ha med allt utan vara inriktad på vikingatiden, men är det något speciellt som ni vill att jag ska ha med så kan ni höra av er så ska jag se om jag kan få med det. Jag kommer även ha en del artiklar som inte finns på hemsidan än, så besök mig gärna och bli överraskade [:)].Ni hittar mig innanför vallen, i byn, strax öster om kungen hus, "mitt i smeten"
Mjödbjörn
Mjödbjörn

Inläggav Edvin » 16 juni 2006, 15:50

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mjödbjörn</i>

Då är tältet rest i Foteviken. Jag kommer att vara på plats 28/6 till den 2/7 och sälja hjälmar och ringbrynjor från http://www.spqr.se/. Som ni förstår kommer jag inte ha med allt utan vara inriktad på vikingatiden, men är det något speciellt som ni vill att jag ska ha med så kan ni höra av er så ska jag se om jag kan få med det. Jag kommer även ha en del artiklar som inte finns på hemsidan än, så besök mig gärna och bli överraskade [:)].Ni hittar mig innanför vallen, i byn, strax öster om kungen hus, "mitt i smeten"
Mjödbjörn
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Kul! Man får komma förbi och kolla på lite schysst bling när man ändå är nere i skåne.
Edvin

Inläggav Viking » 20 juni 2006, 14:34

Hej ska till Foteviken, säljer handgjorda hjälmar mycket välgjorda har lite annat också bla Arjeplogyxan och ett vackert saxiskt svärd , kom till min Mongoliska Ger.
Viking
Viking

Inläggav Mjödbjörn » 27 juni 2006, 21:22

Då är bilen lastad och jag är på plats i morgon förmiddag
Hoppas vi ses
Mjödbjörn
Mjödbjörn

Återgå till Säljes