Uppsatta brickband att väva själv

Här kan du annonsera om du vill sälja något.

Uppsatta brickband att väva själv

Inläggav Brickband » 6 augusti 2008, 19:37

Har just uppdaterat min hemsida med nya uppsatta brickbandsförpackningar. Du köper en påse med trädda brickor och beskrivning och väver dina band själv. Ett smidigt sätt att lära sig brickvävning på.

www.spangmurs.se
Brickband

Inläggav Brickband » 10 januari 2009, 23:31

Nya brickband att väva själv är just uppladdade på min hemsida. Kanske finns något som passar till sommarens kläder.
Länk direkt till banden:
www.spangmurs.se/uppsatta.htm

Det finns endel andra teknikbeskrivningar på min hemsida också, nålbindning t.ex.
Brickband

Inläggav Brickband » 8 februari 2010, 18:21

Dags att väva band till sommarens nya kläder?

I går laddade jag upp ett antal bilder på nya materialsatser till brickvävda band.
Satsen innehåller ett uppsatt brickvävt band av enklaste modell att väva själv. Beskrivning medföljer.
Du hittar dem på min hemsida: www.spangmmurs.se under "saker att köpa" "Uppsatta brickband".

Under rubriken "Häften och redskap" finns beskrivningar att köpa för hur man väver med brickor och nålbinder.

Under rubrikerna Brickvävning respektive Nålbindning finns endel gratis mönster och beskrivningar.
Brickband

Inläggav Brickband » 25 oktober 2010, 19:26

Har just uppdaterat min hemsida med de brickbandspaket men färdigträdda och påbörjade brickband jag har just nu.
Du väver bandet själv, i påsen finns allt som behövs.

www.spangmurs.se
Brickband

Återgå till Säljes