Följande flyttat från tråden"Läderkläder"
"Halvor
Norway
Posted - 17 Jun 2005 : 15:38:52
bare sånn når vi snakker om kongsspeilet...noen som vet hvor jeg kan få tak i hamp som jeg IKKE skal gjøre meg fin med? (ingen mann kan gjøre seg staselig med lin eller hamp, vet dere!)
jeg hadde tenkt noe helt alminnelig, tynt skjortestoff i hamp som ikke koster skjorta...eh..haha
halvor
-----------------------------------------------------------------
Vesuvius
Posted - 21 Jun 2005 : 18:16:26
quote:Originally posted by Halvor
bare sånn når vi snakker om kongsspeilet...noen som vet hvor jeg kan få tak i hamp som jeg IKKE skal gjøre meg fin med? (ingen mann kan gjøre seg staselig med lin eller hamp, vet dere!)
jeg hadde tenkt noe helt alminnelig, tynt skjortestoff i hamp som ikke koster skjorta...eh..haha
halvor
Psst, Halvor. Det är kanske lite off-topic, men det är lika bra att få det ur systemet. Handelsgillet har hampa.
----------------------------------------------------------------------
Lasse C
Sweden
Posted - 22 Jun 2005 : 10:03:07
quote:Originally posted by Halvor
...noen som vet hvor jeg kan få tak i hamp som jeg IKKE skal gjøre meg fin med? (ingen mann kan gjøre seg staselig med lin eller hamp, vet dere!)
halvor
Kolla med http://www.repslagarbanan.se/se/index.html De har i alla fall haft tidigare.
LC
"
Ludvig, moderator.