Dressed for battle's Hemsida?

Här diskuterar vi olika hantverkare och försäljare.

Dressed for battle's Hemsida?

Inläggav Vargman » 31 augusti 2005, 08:49

Hej

Är det någon som har Dressed for battle's hemsida och helst deras avdelning i Storbritannien! Jag har deras hemsida hemma, men hittar den *** inte nu [:(!] (sitter vid en annan dator)!

Vet ngn om deras saker är bra?

/Lilla Vargen
Vargman

Inläggav Todd » 31 augusti 2005, 09:33

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Vargman</i>

Hej

Är det någon som har Dressed for battle's hemsida och helst deras avdelning i Storbritannien! Jag har deras hemsida hemma, men hittar den *** inte nu [:(!] (sitter vid en annan dator)!

Vet ngn om deras saker är bra?

/Lilla Vargen
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Ulf är det "Get dressed for battle" www.gdfb.co.uk som du söker?

Ha det gott
Todd
Todd

Inläggav Vargman » 31 augusti 2005, 10:13

Precis den! Tack så mycket Todd! Vet du ngt om dom? Dom verkar ha schyssta priser på nitade ringbrynjor.

/Uffe
Vargman

Inläggav Todd » 31 augusti 2005, 10:48

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Vargman</i>

Precis den! Tack så mycket Todd! Vet du ngt om dom? Dom verkar ha schyssta priser på nitade ringbrynjor.

/Uffe
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Ulf,

Jag har själv köpt nitad ringbrynja från dem, och är mycket nöjd. Men jag råder dig att vara<u> mycket specifik </u>på det du vill ha såsom snitt, kavlite, ringarnas/nitens karaktär och form,tids period osv. osv.
Jag skickade en lång lista samt ref. bilder och vi fick det vi ville ha tillslut.

Sedan var vi några som gick ihop för att han skulle förstå att om han sjabblade sig så var det en större order som gick i stöpet.

Men med detta i bakhuvudet så är iallafall jag en nöjdkund.

Lycka till
Todd
Todd

Inläggav Stephen Brown » 1 september 2005, 18:21

Hi Guys
Sorry I do not understand Swedish but I am sure you know English.
You connecting to our site came up on our web stats so I thought I would come and say hello and say that if you require any information to contact me direct on sb@gdfb.co.uk or post here if you do not object to a reply in English.
Thanks
Stephen
Stephen Brown

Återgå till Hantverkare och Försäljare