Beau Sport

Här diskuterar vi olika hantverkare och försäljare.

Beau Sport

Inläggav Eric Hejdström » 24 maj 2007, 12:18

Kanske inte helt på sin plats här i historievärlden men det finns ju några av oss här som håller på med HEMA så det kanske inte är helt fel?. Är det någon här som har några erfarenheter av Beau Sport International? WHFS beställde ett gäng fäktmasker därifrån eftersom vi fick bra pris och merparten av oss är fattiga. Dock tog det nästan ett halvår från det vi gjorde beställningen till att dom hörde av sig igen. Fick fakturan för en knapp månad sedan och betalade den för tre veckor sedan men hittills har jag inte hört ett pip från Urban Sylvan som har företaget om vare sig betalningen eller leveranstid. Jag fick ett sms från Urban den 7/5 men sedan dess har det varit totalt dött...

Här är deras hemsida:
http://www.beausport.se/about.html

Fick ett brev hem för en dryg månad sen som bekräftade att dom haft problem med beställningar eftersom företagets spamfilter sorterat ut merparten av kunderna som skräppost. Man kan ju börja fundera på hur kass programmvara dom egentligen har...

/Eric
Eric Hejdström

Inläggav Eric Hejdström » 24 maj 2007, 22:17

Trevligt, men det blir lite svårt med tanke på att vår beställnign redan är betald och maskerna du säljer kostar en rejäl slant mer även om jag hellre skulle haft en sådan. Dessutom blir det svårt att samla ihop pengar från 11 pers inome en överskådlig framtid. Speciellt när två masker är till föreningen och vi har väldigt begränsad budget...
Eric Hejdström

Återgå till Hantverkare och Försäljare