Gothic art-utställning pa Victoria & Albert

Detta forum är för annonserande av evenemang och diskussion kring evenemang.

Gothic art-utställning pa Victoria & Albert

Inläggav Todd » 4 juli 2003, 10:58

Hej alla.

Vi som gillar 1400 talet har nagot att se fram emot.
Namligen den 9 october sa oppnar en stor utstallning pa Victoria & Albert har i London vid namn Gothic art in England 1400-1547.

Sjalv har jag svart att berga mig.[:p]

Mvh Todd
Todd

Inläggav Todd » 28 februari 2005, 14:52

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Todd</i>

Hej alla.

Vi som gillar 1400 talet har nagot att se fram emot.
Namligen den 9 october sa oppnar en stor utstallning pa Victoria & Albert har i London vid namn Gothic art in England 1400-1547.

Sjalv har jag svart att berga mig.[:p]

Mvh Todd
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Angus,

Vad är det som du editerar egentligen? Om det är stavfel, så kommer du kunna hålla på tills Dacke rider igen eftersom de flesta av mina inlägg fram tills oktober 2004 iallafall, skrevs från London med engelskt keyboard.

Dessutom är det <u>ytterst olämpligt </u>att aktualisera just detta inlägg ,eftersom det skrevs i juli 2003 och utställningen är sedan länge är nedlagd. Det var en makalös utställning det må jag säga, men som sagt <u>den finns inte längre </u>.

Jag såg att du även editerat andra gamla inlägg vars relevans sedan länge dött ut. Varför det?

Du får gärna editera för min del, men tala om i vilket syfte. Annars kanske någon mindre nogräknad person kanske beger sig till London för att se en utsällning som länge varit nedlagd eller någon fäktare som tror att det fortfarande är stor gruff mellan Arma och Aemma.

En förvånad
Todd
Todd

Återgå till Evenemang