Flyttade inlägg:
Eltharion
Posted - 27 Jun 2005 : 12:27:08
Tack för hjälpen Fundin!!
Jag har nu yttligare frågor till just dig angående din bågbyggarkurs. Hur kommer kursen gå till, var kommer den att vara i Luleå. Jag bor i stockholm så hur blir det med kost och logi?
Hur är det, får man göra en egen båge då eller? I så fall får man behålla den sedan?
Finns det någonstans där jag kan läsa mer om det, och föresten hur många personer kommer det att vara? Jag är i alla fall mycket intresserad av att delta, men vill veta lite mer först.
/Eltharion
Fundin
Posted - 29 Jun 2005 : 10:13:46
Japp, man bygger sin egen båge och man får behålla den. det är just nu 4 pers som bygger, finns plats för 6. Det är lite mättat med folk eftersom vi körde kursen i fjol med. Totalt är det 50-60 pers. Man anmäler sig och läser mer på
www.medeltidsdagar.se maila mig för deltagarlösenord.
henrikthurfjell@hotmail.com
Eltharion
Posted - 29 Jun 2005 : 16:30:53
Jättekul, du kan räkna med mig om jag bara lyckas fixa ett bra sätt att resa dit. Några frågor bara: Jag blev inte klokare av ditt svar om hur många som deltar på kursen, och ska man anmäla sig till medeltidsdagarna som "arbetare" eller hur är det? Är kursen igång hela tiden då medeltidsdagarna har öppet, samtliga dagar?
Ursäkta för alla frågor.
/Eltharion
Fundin
Posted - 29 Jun 2005 : 16:44:19
Eltharion, kolla connex (
www.connex.se) nordic airlink (
www.flynordic.com) SAS. Alla har ungdomsbiljetter och olika erbjudanden.
Eltharion
Posted - 29 Jun 2005 : 17:50:55
Tack för all information och hjälp med resemedel. Hoppas det går bra om man vill göra en lajvbåge.
/Eltharion
Eltharion
Posted - 29 Jun 2005 : 18:05:42
Jag har försökt anmäla mig och jag är inte medlem i en sca - förening så jag kommer ingen vart. Vad göra??
/Eltharion
******Slut**************