av Vesuvius » 26 juli 2005, 19:08
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Edvin</i>
Jepp, det var en trevlig helg! Vi var där och försökte mörda kungen med varierande framgång på begäran.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag för min del, och en del andra med mig, undrade vad som hade hänt om ni mot alla odds lyckats komma åt kungen... Men vi kom tråkigt nog fram till att kungen förmodligen inte skulle ha haft tillräckligt med "lajvsinne" för att dö... Men så kom vi också fram till att dåligt lajvsinne kräver dåligt lajvande så att en "super-mega-duper eldboll som tar bort 500 kp" borde göra susen nästa år... [:)]
Men det var trevligt i år också, på Kongahälla. Hoppas det blir en fortsättning, men de borde få in fler hantverkare. Kvalitén är oftaste inte så stort fel på (vissa saker ligger ju på gränsen, men så är det alltid... oftast vad det gäller förtärbara grejer. Man får lätt intrycket av att på medeltiden åt man uteslutande olika sorters tunnbrödklämmor... Dessutom var kaffediskretionen i år lika med 0 ), men utbudet är det lite värre med. Men toaletterna var iallafall fräscha i år! Tack vare Gotvik.