Sida 1 av 1

Olofsgillet har vinterfest

InläggPostat: 3 februari 2010, 17:49
av Admin
Nu på lördag, 6/2 i Gamla Stan, Stockholm.

Och alla som har 1400-talskläder är välkomna efter kl 20.00 i Gamla Stan. Kåkbrinken 5. Glöm inte att skicka anmälan först till henrik(snabela) alternaliv (punkt) se

Dryck medtages. Kostar 100 kr.

//Henrik
0703741789