Jag syr ganska mycket och har sytt en hel del plagg de senaste aren. Jag tycker sjalv att jag utvecklats och jag lar mig nya saker kring somnad, men jag blir aldrig helt nojd.
Jag satter jattehoga krav pa mig sjalv men kanner aldrig att jag blir helt nojd med det jag gor. Det ar alltid nagot som inte kanns bra.
Det brukar ofta vara detaljer som jag stor mig pa och ofta brukar det bli sa att jag sprattar upp allt och gor om det helt fran borjan.
Min senaste projekt var en 1400-tals doublet, handsydd, helfodrad, fallda sommar osv.
Nar jag var klar sa borjade jag granska den och borjade leta fel, jag tyckte fodret inte satt riktigt bra, traden var kanske lite for tjock och det hela slutade med att jag sprattade upp alla sommar och och sydde om allting fran borjan igen.
Det vart battre men fortfarande sa blir det sa att jag inte kan kanna mig nojd och stolt over den.
Jag vet inte om det kanske beror pa att jag inte har sjalvfortroende for det jag syr eller vad det beror pa. Kan ni kanna sahar infor det som ni tillverkar och vad brukar nig gora at det?