Sida 1 av 1
Steve Stratton om Warbows

Postat:
22 juni 2010, 22:24
av jonsey
Nu ligger den efterfrågade filmen, där Steve Stratton pratar om warbows och skjuttekniker, ute på St. Sebastians blogg.
http://sebastianarchers.blogspot.com
/Jonas

Postat:
22 juni 2010, 22:48
av Angus Maciomhair
En härlig film.
Synd att axeln bråkar så in i &(%(&¤(/%#!!! pga andra orsaker än bågskytte, blir riktigt sugen.
/Håkan
Stockholms LåsbågeSällskap

Postat:
23 juni 2010, 07:17
av Micke D
Du har inte alls någon bråkande axel Håkan, du är bara slö och försoffad! [;)] Ut och träna bågskytte! Vi kör enligt gammal fin engelsk tradition; varje ledig dag + helgdagar är en dag för bågskytte! 100 pund + till nästa år!?
/Micke D
Stockholms LåsbågeSällskap

Postat:
23 juni 2010, 09:17
av Olof den gladlynte
Mycket bra filmklipp! Det blir till att träna in rörelsemönster och naturligtvis även musklerna.
// Brosa

Postat:
23 juni 2010, 21:51
av Martin Wallgren
2011 måste vi samla alla warbow aspiranter här i landet och ha en träff och skjuta loss. Klart att vi kommer vara ett gäng som kommer över 100lbs.

Postat:
23 juni 2010, 21:51
av Martin Wallgren
Jonas! Filmen var hur bra som helst!

Postat:
25 juni 2010, 12:05
av carrasco
Finns det några dolda länkar eller något i bloggen? Jag hittar inte filmen i inlägget :S

Postat:
25 juni 2010, 12:16
av Martin Wallgren
De var skumt, för mig finns den där mitt i inlägget. Vad kör du för webläsare?
Swordsman, Archer and a dad!

Postat:
27 juni 2010, 12:47
av carrasco
jag kör mozilla firefox, hittar inget annat än text i inlägget. Provade att söka på youtube ifall det skulle vara länkat/inbäddat, men utan resultat... vill verkligen se filmen ju


Postat:
27 juni 2010, 15:11
av Martin Wallgren
Kolla om du måste uppdatera din flashplayer. Eller testa att kolla med explorer ... det funkar för mig!
Swordsman, Archer and a dad!