Problem med mail till andra användare.

Det här forumet är till för meddelanden från administratören, eller frågor från medlemmarna. LÄS REGLERNA INNAN DU POSTAR.

Problem med mail till andra användare.

Inläggav Eric Hejdström » 4 februari 2008, 10:05

Det verkar vara fler än jag som har problem med att mail som man skickar till andra medlemmar inte kommer fram. Har försökt kontakta flera personer utan framgång. Vad kan det vara som orsakar detta? Lite irriterande när man försöker skicka ett meddelande till en moderator om en låst tråd (som inte borde vara låst) utan att kunna få svar. Det blir ju svårt att skriva i tråden och att göra en ny känns ju lite lagom kul. Spammare finns det alldeles för gott om redan...
Dessutom är det ju hellre än kul att behöva hänga ut sin egen adress på forumet även om man inte skriver ut hela.

/Eric
Eric Hejdström
 
Inlägg: 1245
Blev medlem: 10 november 2003, 19:26
Ort:

Inläggav Edvin » 4 februari 2008, 12:41

Jag har också skickat lite brev som inte verkar ha kommit fram. Antingen det eller så svarar dom inte, svårt att veta vilket.

Spammarna verkar ju kunna skriva "enlarge penis"-inlägg ändå.
Edvin
 
Inlägg: 1391
Blev medlem: 8 januari 2004, 11:36
Ort: Sweden

Inläggav Admin » 4 februari 2008, 12:53

Av någon anledning har email-mode varit påslaget, det är numera avslaget. Jag ska kolla varför det inte funkar som det ska.

/Henrik, admin
Admin
 
Inlägg: 1272
Blev medlem: 25 juli 2001, 00:00
Ort: Sweden


Återgå till Information, forumsregler och FAQ



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net
cron