<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Sofia</i>
Jepp, pirater var det som gällde i år.

Vad jag känner till figurerade det fyra piratklaner: saltvattenspiraterna, bräckvattenspiraterna (från Östersjön), sötvattenspiraterna (från Vättern) och Meloniapiraterna (dit hörde de som ej fick vara med i någon annan klan

).
Eftersom nästa vår bjuder på bl.a. ett westernlajv gissar jag på en hel del cowboys nästa mv så ni eskimåer får nog konkurrens...
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Carolus</i>
Hmm, är Medeltidsveckan någon skum typ av promiskuös fest för ungdomar att få utlopp för innesluten sexualitet? Tycker mycket här handlar om sexighet. Känns som dagens samhälle är tillräckligt genomsexualiserat. Måste man ta med sig det tusen år tillbaka?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag skulle nog säga att Medeltidsveckan är lite av en festival för ungdomar med lite nördigare intressen...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
1. Det här var min andra medeltidsvecka och på den förra(som då var min första) så tycker jag faktiskt att det var lika mycket(eller lite) pirater som på den här... ett par grupper och kanske några till... det var inte märkbart fler än förra året iallafall... hajar inte det här om att dom var inne i år faktiskt.
2. Meloniapiraterna kommer ju ifrån Melonia Sofia
3. Funderade faktiskt igår på det här om man skulle komma som sin westerlajv-karaktär på lajvtorsdagen... hihi.
PS: Hej det här är Petter! Kul att det var nån man kände här helt plötsligt...