Ny jättebra skoaffär

Här diskuterar vi olika hantverkare och försäljare.

Ny jättebra skoaffär

Inläggav Angelica » 24 oktober 2006, 14:11

<font color="blue">Hej! Det har öppnat en ny jättebra affär på <u>davidhallstorg i malmö</u> som heter <b>Milonga</b>. De säljer främst skor, men också bl.a <i>kläder</i> och <i>CD-skivor</i>. Jag tipsar verkligen alla att köpa grejer där. </font id="blue">[:D]
Angelica
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 24 oktober 2006, 11:48
Ort: Sweden

Inläggav Heinrich H » 24 oktober 2006, 16:44

Eftersom din mailadress är deras så antar jag att det är din affär ?
Heinrich H
 
Inlägg: 183
Blev medlem: 20 februari 2004, 10:12
Ort: Sweden

Inläggav Vix Hq » 24 oktober 2006, 17:57

Vad har ni för historiska skor, kläder och CD-skivor? En beskrivning av sortimentet hade inte varit fel för oss som inte bor i Malmö - eller finns det en hemsida?

/Vix.
Vix Hq
 
Inlägg: 1244
Blev medlem: 16 september 2002, 22:54
Ort: Sweden

Inläggav olleandersson » 25 oktober 2006, 09:57

Hmmm, detta är nog inget forum för att marknadsföra sina affärer på. Det finns annonser för sådant! [}:)]
olleandersson
 
Inlägg: 35
Blev medlem: 25 augusti 2006, 17:16
Ort: Sweden

Inläggav Lasse C » 25 oktober 2006, 11:36

Ett snabbsök gav napp på det här: http://tangoportalen.com/whatis.php/milongaskor

Vad jag kan förstå har butiken och dess sortiment inte ett smack med historiskt återskapande att göra, och inlägget får väl därmed klassas som ren reklam, antar jag? Dessutom reklam som med tanke på forumets inriktning är totalt ovidkommande.

Törs man i och med det föreslå moderatorerna att plocka bort tråden?

Lasse C
Lasse C
 
Inlägg: 824
Blev medlem: 14 april 2003, 10:01
Ort: Sweden

Inläggav Vix Hq » 25 oktober 2006, 14:10

Jag har redan låst den här tråden under sko- och läderforumet, men tänkte ge användaren en chans att förklara vad den har att göra med historiskt återskapande här. Jag lyckades googlade fram en massa tango-länkar, men hittade inte någon som sa något om just den här affären. Lasses länk gör dock att jag låser även den här tråden nu och plockar bort den om ett par dagar!

Reklam (eller ska vi säga <i>information</i>...) om försäljare och hantverkare är OK under den här delen av, <i>under förutsättning att verksamheten har något att göra med historiskt återskapande</i> och att man dessutom är beredd på att bli granskad i sömmarna av petiga purjo-poliser [;)]!

/Vix, moderator (som faktiskt har bott på Davidshallstorg...)
Vix Hq
 
Inlägg: 1244
Blev medlem: 16 september 2002, 22:54
Ort: Sweden


Återgå till Hantverkare och Försäljare



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net
cron