Tjena!
Hade tänkt att jag skulle göra en skida till mitt nya svärd men jag vet inte vilka material jag bör använda (förutom läder) och sen vet jag inte hur jag sedan ska kunna fästa den i bältet.
Alla tips är välkomna
//Johannes
Återgå till Läderhantverk och skor
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster