Hej, jag har fått en vacker gammal päls som jag tänkte "slakta" och använda till bräm.
Men, när jag tog bort fodret på den så såg jag att pälsen var skadad på flera ställen; skinnet har liksom torkat och och spruckit.
De bitarna är ju förstörda men det finsn ställen på pälsen där det verkar på väg att torka ut - finns det något jag kan behandla den med för att mjuka upp och bevara pälsen??
Hoppas någon har koll [:)]