av burr » 17 juni 2009, 19:38
Jajamensan! Efter åtskilliga år av tomma löften om en hemsida "till hösten" så har han till slut gjort något åt saken. [:D]
Tusen tack för alla glada tillrop! Historiska världar är uppenbarligen platsen som jag ska lägga upp reklam på. Det är besökare på "historiskafynd.se" hela tiden, och jag kan bara tro att det är härifrån dom hittar dit. Det finns ingen annan annonsering än därför att hemsidan var inte redo att trummas ut, men tack så väldigt mycket ändå! Det är jättekul att se vilket gott intresse det finns för sakerna, och nu är jag och syrran (Rinda) taggade till att lägga ner en hel del tid på det här.
Det största problemet nu är att fixa betaltjänsten (cash is king [:)]). Det kanske tar några veckor att få till det där med VISA osv., men det går faktiskt bra att slänga ner saker i kundvagnen och checka ut med alternativet "enligt överenskommelse". Då går det fram ett mejl osv. En annan idé är att klicka på "ställ en fråga om denna produkt", så ska jag försöka få ihop ett smart svar.
Än så länge är det sorgligt tomt på information om smyckena, men det ska givetvis också in en massa. Med tiden hoppas jag att jag ska kunna få in en del artiklar om bältesbeslag, spännbucklor etc. etc. Givetvis vill jag också ta in bilder på förlagorna också.