Hejsan Fox!!
Bakom namnet Wobbeke döljer sig jag. Jag heter Mia Ågren, bor utanför Göteborg, på en ö, och är hängiven medlem av Nylöse. Jag utvecklade mitt intresse för medeltid nu i sommras i Visby. Av en ren tur, nästan, hamnade jag i Nordrike där jag fick reda på att jag visst var med i en medeltidsförening. Har alltid älskat att springa runt och fantisera att man e "förr i tiden" och nu fattade jag att här är alla lika galna och här kan man springa runt och "leka" ofta och dessutom med andra människor som också leker. *ler* jag började sy och det visade sig att det älskade jag. Jag började fäktas med svärd och det visade sig att det gikllade jag skitmycket!
Fäktas gör jag bäde med svärd och värja. jag fäktas i Göteborgs historiska fäktskola där det bara finns vapengalna människor så jag trivs*ler*.
japp, jag längtar redan till nästa gång jag ska medeltida.
förövrig gillar jag musik, sjunger och har köpte en enhandsflöjt och en sälgfjölt och övar för fullt.
Det bästa och viktigaste i mitt liv är min relation med Gud och när jag e redit trött på skolan flyr jag till fina platser där jag kan titta på hur världen ser ut=
HAVET!!
ha det gött och ta hand om er!!!
/Mia Ågren
Wobbeke Från Ljus